Всекидневна молитва на светителя Филарет Московски


Господи! Не зная какво да поискам от Тебе? Ти единствен знаеш какво ми е потребно. Ти ме обичаш повече, отколко аз сам умея да се обичам. Отче! Дай на Твоя раб това, което аз от Тебе и да измоля не умея. Не смея да искам ни кръст, ни утешение, само стоя пред Тебе. Моето сърце е открито пред Тебе, Ти виждаш моите нужди, които аз не зная: виж и сътвори по Твоята милост. Порази ме и ме изцели, снизходи към мен и ме въздигни. Благоговея и безмълствам пред Твоята света воля и непостижими са за мен Твоите съдбини. Цял се предавам на Тебе. Нямам никакво друго желание, освен желанието да изпълнявам Твоята воля. Научи ме да се моля. Сам в мене се моли. Амин.

About orthodoxglory

Цветан Диковски - богослов-учител и публицист.
Публикувано на Видео, Текст и видео. Запазване в отметки на връзката.

Вашият коментар

