Молитва от св. Франциск Асизки


Господи,помогни на стремежа ми
да утешавам, без самият аз да бъда утешаван;
да разбирам другите, ако те не ме разбират;
да обичам, дори и ако аз не съм обичан.
Защото,който раздава себе си, той получава;
който забравя себе си, той намира;
който прощава, той получава прошка;
и който умира, ще бъде пробуден за вечен живот.
Господи, направи ме служител на Твоя мир!

св. Франциск Асизски

About orthodoxglory

Цветан Диковски - богослов-учител и публицист.
Публикувано на Текст. Запазване в отметки на връзката.

Вашият коментар

